Семінар-практикум «Формування взаємодії дошкільнят з природним довкіллям» 11 жовтня 2012 року на базі ДНЗ №7 м.Сокаля відбувся семінар-практикум для вихователів ДНЗ, які працюють в екологічному напрямку. Робота була спрямована на створення та організацію роботи профільних груп у дошкільному закладі. Керівник семінару-практикуму, вихователь-методист ДНЗ №7 Войтко М.Й., надала методичні рекомендації щодо організації профільних груп та планування роботи з екологічного напрямку. Слухачі мали можливість переглянути дослідницьку діяльність в середній групі №2, яка працює за пошуково-дослідницьким профілем. Заняття в екологічній лабораторії «Пізнайко» проводила вихователь Сподарик О.Я. Діти досліджували різні стани води, робили висновки про колір, запах, форму та смак води. Заняття в старшій групі з математики проводила вихователь Сало С.І. Група працює за логіко-природничим профілем і уся робота вихователів спрямована на розвиток логічного мислення засобами природи. Діти лічили в межах 7, використовуючи кількісну, порядкову лічбу, у прямому та зворотному напрямку; усно виконували прості обчислення, розв’язували логічні задачі. На сьогоденний період у дошкільній освіті особливо гостро стоїть проблема організації основного провідного виду діяльності в пізнанні навколишнього світу в період дошкіль¬ного дитинства — експериментування. Цей вид діяльності так само впливає на розвиток особистості дитини, як і ігро¬ва діяльність. Ірина Шукатка-методист РМК
|