|
З метою реалізації права на освіту дітей з особливими освітніми потребами за місцем їх проживання у 2013-2014 н.р. на базі 5-ти шкіл Сокальського району створено класи з інклюзивною формою навчання. Бажання навчатися за місцем проживання виявили батьки дітей в Белзькій, Бутинській ЗШ І-ІІІст, Межирічанській, Себечівській ЗШ І-ІІст, Скоморохівській ЗШ Іст. Відділом освіти було проведено вивчення ресурсів необхідних для організації інклюзивного навчання в кожному навчальному закладі та введено ставки асистентів вчителів (з розрахунку 0,5ст. на 1 один клас з інклюзивною формою навчання). Асистенти вчителів забезпечують соціально-педагогічний супровід дітей з особливими потребами. Психолого-медико педагогічною консультацією підготовлено рекомендації для дирекцій шкіл щодо забезпечення умов доступності для інклюзованих дітей та забезпечення комфортного освітнього середовища. Адміністраціями шкіл створено команду для психолого-педагогічного супроводу дітей у складі асистента вчителя, вчителів-класоводів, спеціалістів ОППКП (практичних психологів, логопедів), консультантів ПМПК. З 11.11 по 15.11. листопада 2013р. на базі шкіл з інклюзивною формою навчання відбулись засідання робочих груп з метою створення індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами. На засіданні робочих груп були присутні батьки дітей, які висловили свої пропозиції та побажання щодо навчання своїх дітей. У всіх педагогів, батьків переважав позитивний та оптимістичний настрій щодо перспективи та результативності навчання дітей. Педагогами шкіл було відмічено, що інклюзовані діти влились у шкільний колектив. У таких класах панує взаєморозуміння, повага, взаємопідтримка. Завідувачем ПМПК Фенчин Г.М. у кожній школі із інклюзивною формою навчання було проведено круглі столи для педагогів «Організація роботи консультативно-педагогічних груп».
|
|