|
Імідж ДНЗ Формування позитивного іміджу дошкільного закладу, забезпечення стійкої позиції ДНЗ на ринку освітніх послуг, іміджеві складові сучасного дитсадка – такі питання обговорювались на семінарі завідувачів ДНЗ Белзького та Великомостівського ОО, який проходив на базі ДНЗ с. Домашів 20 травня 2014 року. Керівник семінару – методист Сокальського РМК Марія Тимошик – під час презентації основних аспектів іміджу дошкільного закладу наголосила на тому, що конкурентоспроможними сьогодні можуть бути такі ДНЗ, що забезпечують стабільно високий рівень якості освітніх послу, мають позитивний імідж та працюють в режимі розвитку. Під час тренінгу керівники навчальних закладів вчились складати імідж-проект «Шлях до успіху», основними етапами якого було визначено мету, завдання, актуальність, етапи реалізації та ресурсне забезпечення. Слухачі семінару обговорили поняття «іміджмейкінг», «піар», «харизма», «бренд», колективно склали алгоритм формування «Я-бренду». Завідувач дитсадка Фурів Стефанія Миколаївна ознайомила своїх колег з іміджевою політикою свого закладу, важливістю налаштування всіх працівників на перспективу, створення духу спільності, корпоративності, єднання. Учасників семінару щиро вітали дошкільнята разом з вихователем Марією Демчук та музкерівником Ольгою Демчук.
|
|