Педагогічне становленнямолодих вчителів «Я крокую до майстерності» 9 грудня в Сокальській гімназії імені Олега Романіва відбулося засідання «Школи молодого педагога» вчителів української мови та літератури. Проблема, над якою працює школа молодого педагога «Професійна адаптація молодих педагогів; формування їх професійних умінь підготовка до педагогічної діяльності; методична допомога з питань теорії і практики». На початку засідання Трошина Оксана разом з вчителями, обговорили план роботи ШМП на 2015-2016 н.р. Шавалюк Богдана Юріївна, вчитель української мови та літератури Сокальського гімназії імені Олега Романіва провела урок у 6 –му класі на тему «Відмінювання іменників І відміни». Урок було проведено на високому рівні. Богдана Юріївна вміло організувала діяльність учнів на уроці, чим забезпечила активність учнів та викликала зацікавлення у подальшій роботі. Після проведення уроку вчитель здійснила самоаналіз уроку, а учасники ШМП, з метою оцінки основних принципів навчання, доцільності вибору і структури уроку стосовно теми, мети, проаналізували урок. Учасники школи молодого педагога мали можливість переглянути виховний захід «Спочатку було слово…», який підготувала керівник ШМП, вчитель української мови та літератури Трошина Оксана Михайлівна. Із записника молодого педагога Сокальської гімназії імені Олега Романіва Шкаврін Христини Михайлівни молоді педагоги переглянули презентацію «Новітні технології навчання учнів на уроках української мови та літератури». Шкаврін Христина Михайлівна розпочала свій виступ словами Й. Песталоцці «Повноцінними є тільки ті знання, які дитина здобула власною активністю». Вчитель наголосила : «Як не намагатися чудово й артистично розказувати тему, у памяті учнів залишається лише 20% від почутого. Тому найефективніші методичні прийоми уроку – це ті, які спонукають до самостійної діяльності..».
|