Засідання школи молодого вихователя | |
Сьогодення вимагає від педагогів особливої уваги до впровадження в навчально-виховний процес новітніх технологій, які забезпечують фізичне, соціально-емоційне, духовне та інтелектуальне благополуччя дошкільнят. Практика показує ефективність оздоровчих технологій, а саме: арт-терапії, піскової терапії, ігрової та казкотерапії, сміхотерапії, музичної терапії, кольоротерапії тощо. З цією метою 9 лютого у Тудорковицькому НВК «ЗШ І-ІІ ст.-дитячий садок» відбулося засідання Школи молодого вихователя. Головним завданням у роботі було висвітлення питання арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Керівник ШМВ Волошин С.І. надала методичні рекомендації щодо соціально-емоційного розвитку дітей та розповіла про види арт-терапії у роботі з дошкільнятами. Під час проведення майстер-класу із слухачами було представлено ряд вправ та ігор для розвитку тактильно-кінестетичної чутливості та дрібної моторики рук. Слухачі переглянули інтегроване заняття з дітьми середньо-старшої групи. Діти розв’язували різні завдання з довкілля, природи та художньо-естетичного розвитку. Вихователь Шишка Л.М. творчо підійшла до вирішення даної теми. Безпосередні завдання були направлені на вираження почуттів, розкриття творчого потенціалу, розвитку навичок включення у колективну діяльність.Здоров`ятворчі та здоров`язбережувальні технології педагоги використовують у різних органі¬заційних формах роботи, у повсякденні, інтегруючи їх у різні види діяльності дітей. | | | |
|
|