23квітня в Сокальській МАН учнівської молоді відбулась друга районна екологічна конференція «Екологічні проблеми сьогодення та майбутнього». Конференція відбулась відповідно до річного плану роботи Сокальського районного методичного кабінету та з метою активізації експериментально-дослідницької діяльності учнів щодо екологічних проблем району, своєї місцевості та шляхів їх вирішення, питань охорони та збереження рідкісних видів, валеології та здорового способу життя, з нагоди відзначення Дня Землі.
В ній прийняли участь учні 5-11 класів освітніх закладів у номінаціях: зоологія, ботаніка, екологія, валеологія. Тематика досліджень вражала своєю новизною та різноманітністю – «Гніздування чорного лелеки у лісах села Бутини» (учениця 8 класу Бутинського НВК «ЗШ І-ІІІ ст. – дитячий садок», керівник – Логін Г.В.), «Виявлення місць існування бобра річкового на території Корчівської сільської ради» (учень 5 класу Новосад Володимир Стаївської ЗШ І-ІІ ст., керівник – Дибач І.І.), «Оцінка стану видового різноманіття урбосистем м.Сокаля» (Собчук Софія, учениця 9 класу Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №5, керівник Мроць О.П.), «Дослідження якості і користі шоколаду» (учениця 9 класу Іванець Віра Жвирківської ЗШ І-ІІІ ст., керівник – Харчина Л.М.) та інші. Для участі у конференції було представлено 16 дослідницьких робіт. Всі роботи були оформлені згідно вимог, написані на достатньому науковому рівні, різноманітні за тематикою дослідження. Деякі учні були дебютантами конференції та спробували власні сили у ораторському мистецтві і гідно виглядали на фоні досвідчених виступаючих – учнів старших класів. Панувала атмосфера творчості, небайдужості до краси та екологічних проблем нашого краю. Наша Сокальщина багата на різноманіття природних ресурсів, є й негативні наслідки руйнівної сили антропогенного впливу. Досліджуючи певну проблему, юні дослідники пропонували шляхи вирішення та наукові рекомендації щодо неї. Можна сподіватися на те, що наші школярі виростуть небайдужими до стану довкілля рідного краю та будуть спроможні екологічно грамотно вирішувати питання стану навколишнього середовища.