З січня до березня 2020 року на Національну дитячу гарячу лінію надійшло майже 10 тисяч звернень, 69,8% – від дітей та підлітків. Найбільша кількість консультацій припала на березень – місяць, коли в країні розпочалися карантинні заходи. Абоненти й абонентки отримували інформаційно-просвітницькі, психологічні та правові консультації. Найбільше – щодо насильства та жорстокого поводження з дітьми. Нагадуємо, що Національна дитяча гаряча лінія розширила електронні канали комунікації. Відтепер, отримати консультацію можна: Messenger @childhotline.ukraine Instagram @childhotline_ua Telegram @CHL116111 А також у будні з 12:00 до 20:00 за безкоштовними номерами: 0 800 500 225 (зі стаціонарних) або 116 111 (з мобільних) Детальніше щодо статистики звернень – дивіться в інфографіці.
|