27 січня 2011 року, на раді керівників ЗНЗ, проаналізовано результати моніторингового дослідження якості навчальних досягнень учнів шкіл району. Моніторингом охоплено 776 учнів 4-их класів (математика), 821 учень 5 класів (українська мова), 969 учнів 8 класів (математика), 360 учнів 10-их класів (українська мова), а також 231 учень 10 класів з профільних предметів. На разі проведено нульовий ( у вересні) та контрольний (у грудні) заміри знань. Основними завданнями моніторингу були підвищення рівня начальних досягнень (на основі оцінки якості виконання учнями кожного завдання, аналізу загальної тенденцію знань результатів нульового та контрольного моніторингу, виявлення завдань, виконання яких для учнів було складним, організації роботи над удосконаленням викладання певних тем та над подоланням прогалин у знаннях) та відстеження динаміки навченості протягом семестру, об’єктивності пропорцій між рівнями навченості учнів. Аналіз результатів моніторингу (здійснений за методикою ТІМС), а також рекомендації методистів РМК щодо подолання прогалин в знаннях, підвищення рівня якості викладання і відповідно навчальних досягнень учнів з вказаних предметів, отримав кожен директор, слухаючи виступ методиста РМК Наталії Кнейчук. Начальник відділу освіти Роман Монастирський зазначив, що в освітній політиці керівників шкіл ставиться акцент на використання моніторингу в управлінні якістю навчально-виховного процесу, розвитком матеріально-технічного забезпечення НЗ та з метою підвищення рівня вихованості школярів. Результати моніторингу стануть вагомим інструментом в управлінській діяльності керівників шкіл.
|