15 лютого в ДНЗ № 9 м.Сокаля відбулось засідання районного методоб`єднання вчителів-логопедів, дефектологів, вихователів спецгруп компенсуючого типу. Розглядалось питання співпраці вчителя-логопеда , дефектолога, психолога, вихователя у корекційній роботі з дітьми з особливими потребами. В даному дитсадку функціонує спецгрупа компенсуючого типу для дітей із затримкою психічного розвитку. До уваги слухачів було представлено різні форми роботи з вихованцями цієї групи. Психолог Шелемей Н. М. під час відкритого перегляду заняття акцентувала увагу на корекцію емоційної сфери дітей та їх пізнавальний розвиток. Ефективними засобами визначено психологічні етюди, ігри - імітації, психогімнастика, розвиваючі ігри за методикою М. Монтессорі. Далі роботу продовжила вчитель – дефектолог Цабан С. В., провівши дихальні вправи за сучасною оздоровчою методикою О. М. Стрельникової. Активно сприяло пізнавальному розвитку та збагаченню загальної обізнаності дошкільників заняття про північних тварин. Попри складну тему, матеріал подавався в доступній, цікавій для дітей, ігровій формі. Спільно-організована дослідницька робота психолога і дефектолога підтримувала пізнавальний інтерес дітей. Педагоги враховували особливості кожної дитини, активно стимулюючи їх індивідуальні можливості. Вихователь Сигидин Н. В. продемонструвала, як набуті у попередній діяльності знання, закріплюються в ході індивідуальної роботи з дитиною. Під час обговорення слухачі відзначили професійний ріст вчителя – дефектолога, сучасні підходи в організації співпраці спеціалістів та вихователя, результативність корекційної роботи.
|