Чергове засідання районного методичного об`єднання практичних психологів відбулося 16 лютого в ДНЗ №9 м.Сокаля. Актуальна проблема дитячої обдарованості розробляється психологами району вже впродовж тривалого часу. Цікавою для слухачів була доповідь-презентація з досвіду роботи практичного психолога Шелемей Н.М. про психолого-педагогічні аспекти співпраці з обдарованими дітьми в дошкільному віці. Колективні перегляди різних форм взаємодії психолога з дітьми показали специфіку ранніх проявів дитячої обдарованості. З дітьми ясельної групи проводилось заняття з розвитку пізнавальної сфери, як основи обдарованості. Комп’ютерні технології , експериментально – дослідницька діяльність та різноманітні ігри підтримували пізнавальний інтерес, розвивали усі психічні процеси найменших дошкільнят. Як можна активно сприяти розвитку дитячої творчості було продемонстровано під час заняття психолога з дітьми середньої групи, де використовувались нетрадиційні техніки зображувальної діяльності та елементи кольоротерапії. Фрагмент заняття з дітьми старшого дошкільного віку показав наскільки активно відбувається розвиток дитини в дошкільному віці та як важливо якомога повніше розкрити її потенціал. Інтерес слухачів викликала виставка методичних посібників та участь у майстер – класі з нетрадиційних форм і засобів творчого розвитку. Символічні картини добра, любові, радості створені власними руками самих слухачів наочно підтвердили тезу про те, що обдаровану дитину може виховати лише обдарований педагог.
|