«Менеджмент управління інноваційною діяльністю навчального закладу»
Відповідно до плану роботи відділу освіти та методичного кабінету 17 лютого 2011 року проведено семінар директорів шкіл І-ІІІ ст. у Реклинецькій ЗШ І-ІІІст. на тему «Менеджмент управління інноваційною діяльністю. Формування позитивного психолого-педагогічного клімату як умова успішного впровадження інновацій».
Гостей привіталиучні школи та педколектив.
В рамках семінару розпочато вивчення науково-практичного модуля з питань психології управління школою. Керівники шкіл взяли участь у діловій грі, яку провела завідувач РМК Г.Гібляк «Мотивація праці вчителя в умовах змін»; ознайомилися з основами психолого-педагогічної практики з питань мотивації праці; обговорили мотиваційні чинники, що впливають на результативність роботи вчителя в умовах змін та демотиватори в роботі педколективу;виробили спільні підходи до використання контролю як позитивного мотиваційного чинника в управлінській діяльності директора школи. З даної проблеми досвідом поділися директори шкіл Побережник П.Г. та Кравцова Л.В..
Психолог Реклинецької ЗШ І-ІІІст. Левочко Мирослава Ігорівна надала директорам шкіл рекомендації щодо шляхів створення оптимального психологічного клімату в колективі та провела відкритий тренінг з колективом «Оптимізація психологічного клімату в колективі», під час якого вчителі отримали навички групової взаємодії,обговорили питання ефективності спілкування, попередження та розв’язання конфліктних ситуацій.
Директор школи Пилипів Михайло Степанович представив учасникам семінару презентацію
«Реклинецька ЗШ І-ІІІ ст.: історія та перспективи розвитку»,змістом якої були: розповідь про історію школи, аналіз її сучасного статусу та досягнень колективу, презентація роботи школи щодо впровадження і розвитку лісництва якпріоритетного напрямку роботи. З метою демонстрації досвіду успішного функціонування шкільного лісництва, вчителем Пилипів І. М., спільно з лісничим Реклинецького лісництва, було проведено відкритий практикумз юними лісниками.
Директори шкіл відвідали відкриті виховні години на тему «Робота класного керівника щодо формування оптимального клімату у класному колективі»: «Дружба збагачує тих, хто її одержує, не збіднюючи тих, хто її дарує» (9 клас, вч. Ільків Н.І.), «Дружба і товаришування» (4 клас, вч. Бусько Г.Я.), «Мобілочка: тренінг з культури спілкування» (7 клас, вч. Пилипів О.Ю.), «Конфліктна ситуація: народження істини, а не загострення стосунків» (10 клас, вч. Кроп О.В.), «Моральні виміри спілкування» (11 клас, вч Шпак Г.І.). Вищезазначені заходи продемонстрували високий рівень психолого-педагогічної, методичної підготовки класних керівників школи, позитивний досвід щодо формування оптимального клімату та толерантних відносин в учнівських колективах.
Учасники семінару отримали мультимедійні презентації, учасниками яких були під час семінару; методичні рекомендації щодо плануванняроботи школи з напрямку «лісництво»; тезарій «Позитивний психолого-педагогічний клімат»; методичні рекомендації щодо проведення досліджень мотиваційних чинників в роботі педколективу; сценарії відкритих заходів; методичні посібники «Мотивація праці вчителя в умовах змін» та «Створення сприятливого психолого-педагогічного клімату в колективі».
що ілюструють основні напрямки роботи школи, поспілкувалися з учнівським та вчительським колективом.
Захід проведено на високому науково-методичномурівні, його зміст та форма малипрактико- орієнтований характер. Результати семінарупідтвердили високий рівень організаторської роботи, проведеної директором Пилипів М.С. та творчий потенціал педагогічного та учнівського колективу школи.