День професійної майстерності
Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету та з метою підтримки творчої ініціативи вихователів, сприяння вдосконаленню майстерності педагогів, 20 листопада 2012 року у ДНЗ №9 м.Сокаля був проведений день професійної майстерності.
Протягом дня було проведено відкриті заходи, нестандартні форми методичної роботи, засідання районної проблемної творчої групи з проблеми «Використання елементів системи «Self-esteem» в практиці дошкільної освіти».
Професіоналізмом, творчим підходом, високою результативністю відзначилися заняття: спільна творча діяльність дітей раннього віку та батьків «Солодке заняття» (вихователь Бабошіна О.В.), комплексне заняття з розвитку мовлення та аплікації з участю батьків «В країні ввічливості» у середній групі (вихователь Батюк Н.З.), логіко-математична діяльність з використанням елементів народознавства та ейдетики «Казка нас навчає» в старшій групі (вихователь Харчук Н.В.), розвивально – оздоровча фізкультура «Малятка – здоров`ятка» (вихователь Ковальчук І.А.) в групі ЗПР.
Нетрадиційні підходи, ретельно відібрані прийоми, атмосферу співпраці використали педагоги при проведенні таких форм роботи з дітьми: індивідуальна робота з обдарованими дітьми «Незвичайний подарунок» (музкерівник Пивоварчук Л. В.), заняття – гра з пріоритетом креативного розвитку «Осінь в гостях у веселих кошенят» у молодшій групі (вихователь Гресь Л. В.), бінарне заняття «Ми маленькі, але дружба наша велика» з використанням елементів системи «Self-esteem» в логопедичній групі (вихователь Мусій Н. В., логопед Газдович К. І.).
За цей час в закладі було проведено засідання районної проблемної творчої групи. Психолог Шелемей Н. М. провела тренінг з педкадрами на тему «Ефективність професійного спілкування в ракурсі принципів системи Self-esteem».
До вивчення досвіду педагогів даного закладу були залучені вихователі ДНЗ №1, ДНЗ №5, ДНЗ №8, ДНЗ №7 м.Сокаля та ДНЗ с.Поториця. Усі заходи відзначалися творчим підходом, ефективним використанням сучасних методів навчання, вмілим використанням диференційованого підходу до дітей.