Засідання школи ППД 24 січня 2013 року на базі дошкільного навчального закладу с.Волиця відбулось засідання школи ППД, на якому розглядалось питання ефективного використання методики Кюїзенера у логіко-математичному розвитку дошкільнят. Вихователь Скакун Ірина Павлівна показала використання даної методики на занятті з дітьми різновікової групи «Сюрпризи з математичної скриньки». Закріплюючи у дітей навички кількісної та порядкової лічби, удосконалюючи вміння визначати наступне та попереднє число відносно заданого, Ірина Павлівна розвивала логічне та аналітичне мислення дітей, творчі здібності, пам`ять, увагу, вміння орієнтуватись в просторі, уміння порівнювати предмети за шириною та довжиною, оперувати словами «широкий», «вузький», «довгий», «короткий», а також вчила вимірювати довжину кольорових паличок за допомогою однієї (найменшої), унаочнювала взаємозв’язок між кількістю, числом і цифрою, що його позначає; закріплювала знання про умовну мірку, вчила встановлювати логічні зв’язки і закономірності – і все це за допомогою кольорових паличок Кюїзенера. Пирська Юлія Олександрівна – вихователь даного закладу – за допомогою електронної презентації продемонструвала, як саме палички Кюїзенера як дидактичний засіб використовуються з урахуванням специфіки й особливостей елементарних математичних уявлень, що формуються у дошкільнят, як вони відповідають їхнім віковим можливостям, рівню розвитку дитячого мислення, переважно наочно-дієвого і наочно-образного. Робота з паличками дозволяє перевести зовнішні дії в абстрактний план, створити цілісне, чітке і водночас узагальнене уявлення про поняття. Керівник Школи ППД Шелемей Н.М. розказала учасникам про різні форми роботи з дошкільнятами, змоделювала ігрові моменти з використанням паличок Кюїзенера. Кожен учасник Школи ППД одержав методичний посібник «Вивчаємо математику з паличками Кюїзенера», який підготувала для них методист РМК Тимошик М.П.
| | | | | | | | | | | |
|
|