Семінар-практикум вихователів-методистів ДНЗ та заступників-директорів НВК Перед вихователями-методистами ДНЗ часто стоїть питання - як зробити, щоб кожен педагог став активним, зацікавленим учасником різних форм роботи? Як позбутися пасивності окремих педагогів? Як перевести їх від репродуктивної діяльності до дослідницької, до формування вміння рефлексувати в процесі пізнання нового і освоєння знайомого матеріалу? Саме ці питання розглядалися на засіданні семінару-практикуму 30 січня 2013 року в ДНЗ №9 м.Сокаля. З електронною презентацією «Інтерактивні форми роботи з педагогами: переваги без недоліків» виступила методист РМК Шукатка І.Є. Вихователь-методист ДНЗ №9 м.Сокаля Шелемей Н.М. провела прес-конференцію з педагогами закладу, а керівник семінару-практикуму Шукатка І.Є. провела ток-шоу «Маю думку» із слухачами. У ході діалогового спілкування педагоги критично мислили, міркували, вирішували протиречні проблеми на основі аналізу почутої інформації. Педагоги вчилися зважувати альтернативні думки, приймати продумані рішення, правильно висловлювати свої думки, брати участь в дискусіях, професійно спілкуватися з колегами. Слухачі зробили висновок, що активізація творчої діяльності педагогів можлива тільки через нетрадиційні, інтерактивні методи і форми роботи з педагогами.
|
|