Семінар-практикум вчителів української мови та літератури
| |
18 жовтня на базі Сокальської СШ І-ІІІ ст.№3 відбувся семінар-практикум для вчителів української мови та літератури на тему «Сучасні підходи до типології та структури уроків української мови з метою якісної підготовки до ЗНО». На початку семінару методист РМК Любов Плюхін показала презентацію про «Результати ЗНО з української мови і літератури за минулий навчальний рік», розповіла про структуру сертифікаційної роботи ЗНО з української мови, розподіл тестових завдань з української мови та літератури за складністю, особливу увагу звернула на завдання з розгорнутою відповіддю-відкрите висловлення. Учасники семінару взяли участь в обговоренні такого питання «Реформування ЗНО з української мови та літератури: методологія, модель, основні складові». Завдання відкритої форми передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення на дискусійну тему. Вчителі мали можливість спробувати себе у ролі учасника ЗНО і написати власне висловлення на тему «У різних ситуаціях ми поводимося по-різному: часом розважливо обмірковуємо свої кроки, а часом-даємо волю емоціям, не зважаючи на можливі наслідки». До чого ж зрештою треба дослухатися у житті:до розуму чи до серця?». Наступний семінар буде проведено на базі Сокальської СШ І-ІІІ ст. Мигаль С.Г., керівник семінару, вчитель української мови та літератури проведе практичне заняття з вчителями української мови. Обговорюватимуться такі питання: методичні рекомендації щодо перевірки власного висловлення; редагування тексту як засіб формування граматичної компетентності учнів. Заплановано провести тренінг «Методика створення власного висловлення». Сподіваємось, що цей семінар допоможе словесникам краще розвивати мовне чуття учнів, формувати вміння зіставляти, порівнювати, аргументовано доводити свою точку зору або спростувати хибні твердження,робити висновки; формувати активну життєву позицію дітей.
|
|