Педагогічне становлення молодих вчителів «Я крокую до майстерності 17 жовтня в Сокальській гімназії імені Олега Романіва відбулося перше засідання «Школи молодого педагога» вчителів української мови та літератури. Для того, щоб робота була змістовною, цілеспрямованою та ефективною, на початку засідання керівник провела діагностику молодих педагогів. Це допомагає чітко спланувати подальшу діяльність ШМП, визначити рівень професійної майстерності вчителя, а також врахувати його запити і потреби, забезпечити розвиток і самовдосконалення.Школа молодого вчителя охоплює 6 молодих учителів, з якими протягом року, проводитимуться як теоретичні заняття, так і семінари-практикуми. Тематика занять різноманітна,а саме: методичні рекомендації молодим вчителям щодо складання календарно-тематичних планів, щоденного планування, ведення класних журналів, організації робочого дня;дидактичні вимоги до сучасного уроку в світлі нових інноваційних технологій.У 2015 – 2016 н. р. діяльність ШМП буде спрямована на реалізацію таких питань: • опрацювання сучасних технологій викладання української мови та літератури; • моделювання уроку як головної форми навчально-виховного процесу; • вироблення умінь робити аналіз та самоаналіз уроків; • набуття досвіду використання в навчально-виховній діяльності результативних інноваційних технологій; • ознайомленню з методичною літературою, кращим досвідом вчителів району. На початку засідання Трошина Оксана разом з вчителями, обговорили план роботи ШМП на 2016-2017 н.р. Плюхін Любов, методист РМК ознайомила присутніх з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо викладання предмета та вимогами до ведення шкільної документації. Оксана Михайлівна надала методичну допомогу вчителям в складанні календарно-тематичного планування. На прохання молодих педагогів було розглянуто таке питання «Методика проведення диктанту з української мови». Методист зазначила, що одним з найважливіших завдань проведення системи вправ, у тому числі диктантів, є формування грамотності учнів, неухильне й поступове піднесення її рівня.
|
|