Проблемний семінар-практикум вчителів математики 20 жовтня 2016 року у Сокальській гімназії імені Олега Романіва відбувся проблемний семінар-практикум вчителів математики з теми «Використання ІКТ технологій для формування предметних компетенцій учнів» на базі досвіду вчителя вищої категорії, вчителя-методиста Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №5 Томчук Тетяни Ярославівни. Тема першого засідання була «Поєднання інформаційно-комунікативних та ігрових технологій як засобу розвитку предметних компетентностей учнів на уроках математики»Учасники семінару – вчителі математики шкіл району, які працюють над науково-методичними проблемами ІКТ технології в навчальному процесі та формування компетенцій учнів, мали змогу поповнити багаж знань новими формами та методами застосування ІКТ.Вчитель математики Жвирківської ЗШ І-ІІІ ст. Зджанська Галина Олександрівна презентувала теоретичну частину семінару і ще раз нагадала про різницю між компетентністю та компетенцією.Відомо, що будь-який урок — це складне педагогічне явище, витвір учителя, під час якого учні демонструють свої знання, уміння та навички. Чи цікаво дітям на уроці? Чи люблять вони вчитися? На ці питання не можна відповісти напевне. Іноді діти ідуть на урок із задоволенням, іноді без нього. Як привернути їх увагу до свого предмета, як зацікавити? Томчук Тетяна Ярославівна ділилася досвідом, як за допомогою гри змотивувати дітей до навчання математики. Під час проведення майстер-класу Тетяна Ярославівна показувала методи створення ігрових ситуацій за допомогою ІКТ. На завершення семінар-практикуму учасники отримали буклети з переліком Інтернет-ресурсів на допомогу вчителю, та сервісів для створення ігрових завдань, схем, таблиць.
|
|