Семінар-практикум вчителів української мови та літератури
"Сучасні підходи до типології та структури уроків української мовиз метою якісної підготовки до ЗНО" 22 лютого на базі Сокальської СШ І-ІІІ ст.№3 відбувся семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему «Реалізація мовознавчих компетенцій у змісті сертифікаційних робіт з українськоїмови та літератури у форматі ЗНО». Методист Любов Плюхін тавчитель української мови та літератури Сокальської СШ І-ІІІ ст. №3 Софія Мигаль провели практичне заняття з вчителями щодо написання власноговисловлення у форматі ЗНО. Це було третє засідання у цьому навчальному році. Вчителі продовжили роботу над завданням, яке передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення на дискусійну тему:вдосконалювали вміння щодо написання тези до власного висловлення; мали можливість спробувати себе у ролі учасника ЗНО; зачитували твочі роботи, над якими працювали вдома, тема «Напевно, ви самі помічали, що одні люди мають змалку гарну пам’ять, миттєву реакцію, гнучке мислення, а іншинайменші досягнення даються з великим трудом. Хоча успіху в житті досягають як обдаровані, так і працьовиті. Цікаво, талановитими народжуються чи стають з часом? Активну участь семінарі взяли Токаж С.С., Шукатка Л.М., вчителі української мови та літератури Сокальської СШ І-ІІІ ст. №3, Матвіїва Г.В, Михайлишин С.М., вчителі української мови та літератури Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №4, Бойчук О.І.- Варязька ЗШ І-ІІІ ст., Процюк О.О., Ковальчук Т.О. - Сокальська гімназія імені Олега Романіва. Результатом роботи семінару буде підбірка учнівських творів у форматі ЗНО. Мигаль С.Г. проаналізувала минулорічні апеляційні роботи ЗНО. Звернула увагу на написання аргументів та прикладу з літератури. Сподіваємось, що цей семінар допоможе словесникам краще розвивати мовне чуття учнів, формувати вміння зіставляти, порівнювати, аргументовано доводити свою точку зору або спростувати хибні твердження,робити висновки; формувати активну життєвупозицію дітей.
|
|