|
Семінар-практикум вчителів української мови та літератури
"Сучасні підходи до типології та структури уроків української мовиз метою якісної підготовки до ЗНО" 22 лютого на базі Сокальської СШ І-ІІІ ст.№3 відбувся семінар-практикум вчителів української мови та літератури на тему «Реалізація мовознавчих компетенцій у змісті сертифікаційних робіт з українськоїмови та літератури у форматі ЗНО». Методист Любов Плюхін тавчитель української мови та літератури Сокальської СШ І-ІІІ ст. №3 Софія Мигаль провели практичне заняття з вчителями щодо написання власноговисловлення у форматі ЗНО. Це було третє засідання у цьому навчальному році. Вчителі продовжили роботу над завданням, яке передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення на дискусійну тему:вдосконалювали вміння щодо написання тези до власного висловлення; мали можливість спробувати себе у ролі учасника ЗНО; зачитували твочі роботи, над якими працювали вдома, тема «Напевно, ви самі помічали, що одні люди мають змалку гарну пам’ять, миттєву реакцію, гнучке мислення, а іншинайменші досягнення даються з великим трудом. Хоча успіху в житті досягають як обдаровані, так і працьовиті. Цікаво, талановитими народжуються чи стають з часом? Активну участь семінарі взяли Токаж С.С., Шукатка Л.М., вчителі української мови та літератури Сокальської СШ І-ІІІ ст. №3, Матвіїва Г.В, Михайлишин С.М., вчителі української мови та літератури Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №4, Бойчук О.І.- Варязька ЗШ І-ІІІ ст., Процюк О.О., Ковальчук Т.О. - Сокальська гімназія імені Олега Романіва. Результатом роботи семінару буде підбірка учнівських творів у форматі ЗНО. Мигаль С.Г. проаналізувала минулорічні апеляційні роботи ЗНО. Звернула увагу на написання аргументів та прикладу з літератури. Сподіваємось, що цей семінар допоможе словесникам краще розвивати мовне чуття учнів, формувати вміння зіставляти, порівнювати, аргументовано доводити свою точку зору або спростувати хибні твердження,робити висновки; формувати активну життєвупозицію дітей. ^ автор підпис
Екскурсія в історико-краєзнавчий музей «Сокальщина» З нагоди Міжнародного дня рідної мови учні 8 класу разом з класним керівником Голодригою Т.В. відвідали історико-краєзнавчий музей «Сокальщина», який розташований у Сокалі.Національна культурна та історична спадщина є важливою складовою історичної пам’яті кожної нації. У житті кожного народу є трагічні і героїчні події та пов’язані з ними місця, які формують його історію, свідомість, визначають характер буття, місце і роль у світових цивілізаційних процесах.Історико-краєзнавчий музей «Сокальщина» - для відвідувачів культурний та духовний провідник у минуле і сьогодення нашого народу. Він допомагає зрозуміти національну історію, осягнути та зберегти неосяжний спадок рідної культури. Основне завдання і мета існування музею – це збереження історичної і культурної спадщини. Учні школи переглянули всі експозиції музею та прослухали дуже цікавий екскурсійний супровід, мали змогу долучитись до цінних старожитностей: історичних документів, світлин, предметів побуту, стародавнього одягу, вишиваних речей, архифактів, пов’язаних з історичним минулим рідного краю, із сумними подіями сьогодення. До глибини душі пройняли розповіді екскурсоводів про видатних людей, старожилів Сокальщини, їх сімейними реліквіями, які стали експонатами музею. У музеї розповіли як здійснюють культурно-освітню, науково-дослідницьку, експозиційну, фондову роботу, займаються комплектуванням музейних зібрань, залучають жителів міста та району до надбань місцевої історико-культурної спадщини.Музей постійно співпрацює з майстрами декоративно-прикладного мистецтва. На даний час у музеї триває виставка «Ляльковий вернісаж». Вона присвячена нашим українським традиціям та увібрала у себе все починаючи із старовини і включаючи сьогоденням. В експозиції демонструються 250 різноманітних ляльок, які були виготовлені вихователями дошкільних навчальних закладів району, батьками спільно із дітьми.Це були незабутні враження! Учні веселі та щасливі повернулися додому.
^ автор підпис
Міжнародний день рідної мови!
21 лютого пройшов загальношкільний урок до Міжнародного дня рідної мови. В день рідної мови учнів та вчителів Поторицької школи об"єднав також флешмоб "Одягни вишиванку".Учні 5-7 класів слухали про історію виникнення свята, зачитували мовні обов"язки громадян, розв"язували ребуси, переглядали відеофрагмент про походження слів "дошка","коридор","чай","котлета", "борщ","каша" .8-10 класи переглядали відеоролики про історію свята, трагічні сторінки історії української мови, цікаві факти про українську мову.Вишиванка - символ Батьківщини, дзеркало народної душі – так говорять мудрі люди про наш національний одяг. Він сприймається більш вагомо, ніж одяг регіональний, і якщо місцевий одяг репрезентує собою тільки одну частину України, то національний одяг – всю Cоборну Україну, всю націю! Це те, що об’єднує всіх нас. Нас учнів Поторицької школи.
^ автор підпис
ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ Система навчальної та виховної роботи повинна спрямовуватись на те, щоб виявити потенціал особистості учня, створити сприятливі умови для його розвитку в школі та подальшому самостійному житті.Актуальною є ідея інтеграції, оскільки це необхідний дидактичний засіб, за допомогою якого можна створити у свідомості учнів цілісну картину світу. Набуття школярами інтегрованих знань стає загальним завданням школи.Згідно нових стандартів освіти, зміст програм природничих предметів в старшій школі передбачається об′єднанням в інтегровані курси.Проблемі інтегрованого навчання було присвячено засідання школи молодого вчителя , яке відбулось 20 лютого в Поторицькій ЗШ І-ІІІ ст.Слухачі школи були присутні на інтегрованому уроці біології та фізики в 8 класі на тему «Зорова сенсорна система», який провели вчителі Батіг Олена Іванівна та Білик Олеся Іванівна. | |
Керівник ШМВ виступила із доповіддю, в якій проаналізували перспективи інтегрованого навчання, розповіла про вимоги до підготовки та проведення інтегрованих уроків.Грицик Світлана Дмитрівна вчитель вищої категорії Сокальської СШ І-ІІІ ст. №3 провела майстер-клас на тему «З досвіду викладання біології за новими стандартами в 8 класі» .Поділилась досвідом роботи щодо особливостей викладання хімії в 8 класі вчитель вищої категорії, старший вчитель Галятовська Наталія Богданівна (Великомостівська ЗШ І-ІІІ ст.).Також були обговорені психологічні аспекти певних проблемних ситуацій, з якими зустрічаються вчителі та можливі шляхи їх толерантного розв’язання
^ автор підпис |