Інтегровані проблемні методичні об’єднання – інноваційний напрямок методичної діяльності вчителів біології і хімії нашого району Створення їх – вимога часу, оскільки проблема інтеграції знань є актуальною у сьогоденні. У більшості навчальних закладах району, особливо в сільських школах, предмети біології і хімії викладає один спеціаліст, тому діяльність у інтегрованих ПМО дозволить вчителям ефективніше зосередитись на певній методичній проблемі та використовувати набуті теоретичні знання і практичні уміння при викладанні природничих предметів. Саме на такий підхід націлюють основні напрямки STEM-освіти. 23 жовтня відбулись 1 засідання ПМО вчителів біології і хімії, які обрали методичну тему «Формування предметної компетентності у вивченні біології і хімії через використання інтелектуально-динамічних ігрових технологій». Педагоги ознайомились із творчою презентацією на тему «Нова українська школа. Перспективи розвитку STEM – освіти».Методист представила доповідь про наукові основи ігрових педагогічних технологій, що ґрунтуються на активізації та інтенсифікації діяльності учнів. Керівники ІПМО вчителі – методисти Кріцак Н.Я. (Варязька ЗШ І-ІІІ ст.), Думас М.П. (Волицька ЗШ І-ІІІ ст.) у своїх розповідях з використанням презентацій охарактеризували методику використання індивідуальних, групових та колективних квестів як різновиду динамічних ігрових технологій та провели майстер – клас у формі практичного заняття щодо формування вмінь складання завдань для проведення квестів з біології та хімії.
|