Районне методичне об’єднання вихователів різновікових групз художньо-естетичного розвитку У Базовому компоненті дошкільної освіти багато уваги приділено вихованню свідомого активного дошкільника. Це дитина, яка вміє і хоче пізнавати світ, не прагне до готових рішень і моделей поведінки, а хоче відкривати його самостійно: на дотик, смак і запах; такий малюк воліє роздивитись усі кольори яскравого світу, почути всі його звуки й мелодії. Тому вихователі використовують цікаві програми, розробки вправ та занять, ігри та досліди, в яких використовується кольоротерапія в поєднанні з нестандартними техніками роботи в образотворчому мистецтві. | |
9 листопада на базі Лучицького НВК «ЗШ І-ІІІст.-дитячий садок» відбулося засідання методичного об’єднання з проблеми ««Різнокольорові» дні, як засіб розвитку дітей дошкільного віку». В цей день групова кімната була прикрашена атрибутами жовтого кольору, акцент був зроблений на натуральні природні об’єкти: листя, квіти, овочі, фрукти. Все це використовувалося у роботі з дітьми, які принесли в садочок кульки та стрічки жовтого кольору. Особливий інтерес викликав у дітей одяг, в якому були елементи кольору дня. Слухачі мали можливість переглянути інтегроване заняття з розвитку зв’язного мовлення та малювання з дітьми старшої підгрупи. Вихователь Приймак М.М. у роботі з дітьми використала психогімнастику «Я-сонечко», вірш про «олівця-малювця», загадки про овочі та предмети жовтого кольору; провела мовну гру «Жовта, жовте, жовтий» та складала разом з дітьми казочку про жовту фарбу. Цікаво пройшла фізкультхвилинка «Сонечко прокинулось». | |
Керівник РМО Сич С.І. надала методичні рекомендації щодо використання здоров`язбережувальної технології «різнокольорові» дні, як засобу розвитку дітей дошкільного віку та підготувала пам`ятки на тему ««Кольорові» дидактичні ігри». Під час проведення круглого столу на тему «Кольорова гама життя» пройшло обговорення проблемного питання «Про що говорить улюблений колір дитини?».
|
|