|
| | |
|
: новини ::14.11.2017
|
|
Заходи до Дня української писемності та мови
З метою виконання Закону України про мови, піднесення її престижу серед учнівської молоді, виховання любові, пошани до рідного слова та підвищення рівня знань учнів з мови в Забузькій школі з 06 – 10 листопада 2017 року пройшли заходи до Дня української писемності та мови, а саме: конкурс знавців рідної мови ім. П.Яцика (шкільний етап) 2- 11 кл. , мовно-літературний конкурс імені Тараса Шевченка (шкільний етап) 08.11.2017р.,конкурс творчих робіт: «Мова-душа нації», «Українська мова у моєму житті та житті моєї родини»10.11.2017р., інформаційна хвилинка - «Рідна мова на чужині ще милішою стає» (1-11 кл.) 07.11.2017 р., учнівське самоврядування, педагог-організаторБесіда - презентація «Великий літописець» (7-11 класів) 09.11.2017 р.,тематичні уроки «З мови починається і змінюється держава» 06-10 листопада 2017р. Класні керівники 5-11 класів, філологічні ігри «Як приємно вчить самому нашу рідну мову» (1-11 класів) 06.11.2017р.. Радіодиктант «Наші пісні», книжкова виставка «Мова– наша національна ознака, в мові – наша культура, сутність нашої свідомості» 06-10.11.17 р., .. ^ автор підпис
Районне методичне об’єднання вихователів різновікових групз художньо-естетичного розвитку У Базовому компоненті дошкільної освіти багато уваги приділено вихованню свідомого активного дошкільника. Це дитина, яка вміє і хоче пізнавати світ, не прагне до готових рішень і моделей поведінки, а хоче відкривати його самостійно: на дотик, смак і запах; такий малюк воліє роздивитись усі кольори яскравого світу, почути всі його звуки й мелодії. Тому вихователі використовують цікаві програми, розробки вправ та занять, ігри та досліди, в яких використовується кольоротерапія в поєднанні з нестандартними техніками роботи в образотворчому мистецтві. | |
9 листопада на базі Лучицького НВК «ЗШ І-ІІІст.-дитячий садок» відбулося засідання методичного об’єднання з проблеми ««Різнокольорові» дні, як засіб розвитку дітей дошкільного віку». В цей день групова кімната була прикрашена атрибутами жовтого кольору, акцент був зроблений на натуральні природні об’єкти: листя, квіти, овочі, фрукти. Все це використовувалося у роботі з дітьми, які принесли в садочок кульки та стрічки жовтого кольору. Особливий інтерес викликав у дітей одяг, в якому були елементи кольору дня. Слухачі мали можливість переглянути інтегроване заняття з розвитку зв’язного мовлення та малювання з дітьми старшої підгрупи. Вихователь Приймак М.М. у роботі з дітьми використала психогімнастику «Я-сонечко», вірш про «олівця-малювця», загадки про овочі та предмети жовтого кольору; провела мовну гру «Жовта, жовте, жовтий» та складала разом з дітьми казочку про жовту фарбу. Цікаво пройшла фізкультхвилинка «Сонечко прокинулось». | |
Керівник РМО Сич С.І. надала методичні рекомендації щодо використання здоров`язбережувальної технології «різнокольорові» дні, як засобу розвитку дітей дошкільного віку та підготувала пам`ятки на тему ««Кольорові» дидактичні ігри». Під час проведення круглого столу на тему «Кольорова гама життя» пройшло обговорення проблемного питання «Про що говорить улюблений колір дитини?». ^ автор підпис
Мовний КВК ,,Знавці рідної мови"
10 листопада в Перетіцькому НВК проходив КВК між учнями 5-6 класів. У 10 конкурсах команди ,,Рідне слово,,(5 кл) та ,,Калинова мова,,(6 кл) показали хороші знання з української мови. Журі, яке об`єктивно оцінювало конкурс, оголосили результати, за якими обидві команди набрали однакову кількість балів. Дякуєм обидвом команди та вчителям, які підготували свято - І.З.Голіброді та М.С.Чорні.
^ автор підпис
Методо’бєднання вчителів математики На засіданні проблемного об’єднання, яке проходило 9 листопада у Сокальському НВК «ЗШ І ст.- гімназії» імені Олега Романіва вчителі математики розглянули новітні освітні технології у роботі з обдарованими дітьми. Учасники семінару набули практичних умінь складанні технологічної карти проекту. Галета Оксана Василівна розказала про основні методи розв’язування олімпіад них задач у 7 класах, особливості проведення ІІ етапу олімпіади з математики. Знаючи багато різних методів та форм роботи з обдарованими дітьми учитель зможе правильно націлити свою роботу для розвитку нових та нових талантів. Кожного року ми зустрічаємо нових та нових учнів. У кожного свої уподобання, сумніви, таланти. Тому дуже важливо розуміти психологічні особливості дітей відповідного віку та вміти правильно організувати роботу з обдарованими дітьми. « Не тільки сама істина дає впевненість, а й її пошук»…..
^ автор підпис | |
| | |
| | |