Проблемне методоб`єднання вчителів української мови та літератури 15 листопада в Сокальській ЗШ ІІІ ст. №2 відбулося методичне об’єднання вчителів-словесників на тему «ІКТ як умова формування інформаційно-цифрової компетентності на уроках української мови та літератури», мета якого - створити інноваційні умови для забезпечення якісної підготовки учнів, надати їм можливість здобути знання з використанням ІКТ в освітньому процесі незалежно від форми й часу навчання. На початку заняття Плюхін Любов провела тренінг з учасниками семінару «Літературна освіта в новій українській школі. Типи людей за рівнем готовності до сприйняття нової інформації».Обговорювалися такі питання: «ІЦК на уроках української мови та літератури»; «Використання елементів медіаосвіти в процесі викладання української мови та літератури».Було проведено практичне заняття з учасниками методоб’єднання «Використання медіазасобів на уроках української літератури». Вчителі вчилися створювати креолізований текст: фотоколаж, постер, комікс, мотиватор. Варто відзначити активність таких учителів: Кантор Оксани Іванівни, Бубели Оксани Ярославівни – Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №2; Пелех Оксани Богданівни – Поторицька ЗШ І-ІІІ ст., Федащук Ірини Олександрівни – Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5; Боднар Світлани Йосипівни, Гейко Ольги Михайлівни – Жвирківська ЗШ І- ІІІ ст.. Результатом ПМО: створення електронних інформаційних ресурсів навчального призначення. Найбільш доцільним й оптимальним в цьому аспекті є програмно-методичні комплекси навчального призначення з української літератури, що безпосередньо створені для забезпечення навчання з урахуванням вимог чинних програм, розраховані на використання вчителем під час підготовки до уроку до уроку й на різних його етапах, для самостійного опанування матеріалу учнями, організації дистанційного навчання, дають можливість здобути знання через мережеве спілкування всіх учасників освітнього процесу.
|
|