15 листопада в Сокальській ЗШ ІІІ ст. №2 відбулося методичне об’єднання вчителів-словесників на тему «ІКТ як умова формування інформаційно-цифрової компетентності на уроках української мови та літератури», мета якого - створити інноваційні умови для забезпечення якісної підготовки учнів, надати їм можливість здобути знання з використанням ІКТ в освітньому процесі незалежно від форми й часу навчання.
На початку заняття Плюхін Любов провела тренінг з учасниками семінару «Літературна освіта в новій українській школі. Типи людей за рівнем готовності до сприйняття нової інформації».Обговорювалися такі питання: «ІЦК на уроках української мови та літератури»; «Використання елементів медіаосвіти в процесі викладання української мови та літератури».Було проведено практичне заняття з учасниками методоб’єднання «Використання медіазасобів на уроках української літератури». Вчителі вчилися створювати креолізований текст: фотоколаж, постер, комікс, мотиватор.
Варто відзначити активність таких учителів: Кантор Оксани Іванівни, Бубели Оксани Ярославівни – Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №2; Пелех Оксани Богданівни – Поторицька ЗШ І-ІІІ ст., Федащук Ірини Олександрівни – Сокальська ЗШ І-ІІІ ст. №5; Боднар Світлани Йосипівни, Гейко Ольги Михайлівни – Жвирківська ЗШ І- ІІІ ст.. Результатом ПМО: створення електронних інформаційних ресурсів навчального призначення.
Найбільш доцільним й оптимальним в цьому аспекті є програмно-методичні комплекси навчального призначення з української літератури,
що безпосередньо створені для забезпечення навчання з урахуванням вимог чинних програм, розраховані на використання вчителем під час
підготовки до уроку до уроку й на різних його етапах, для самостійного опанування матеріалу учнями, організації дистанційного навчання, дають можливість здобути знання через мережеве спілкування всіх учасників освітнього процесу.
Засідання проблемного методичного об`єднання вчителів музичного мистецтва
16 листопада в Сокальській ЗШ І-ІІІст. №4 відбулось засідання проблемного методичного об`єднання вчителів музичного мистецтва «Формування ключових компетентностей на уроках музичного мистецтва».Вчителі ще раз ознайомились з теоретичними засадами впровадження Нової української школи, обговорили можливості та
труднощі роботи з оновленими навчальними програмами. Методист РМК Галина Матвіїв провела майстер-клас "Модель випускника НУШ. Формування ключових компетентностей на уроках музичного мистецтва». Під час майстер-класу вчителі спробували себе в ролі учнів - аналізували громадянську позицію Наталки (головної героїні опери М. Лисенка "Наталка Полтавка") та мовне питання (недолугий суржик Возного), тим самим вдосконалювали свої навики щодо компетентнісного підходу.
Згодом, об`єднавшись у групи, учасники напрацювали певний набір форм та методів щодо формування ключових компетентностей в рамках окремих навчальних тем програми "Музичне мистецтво".Робота у даному напрямку буде продовжуватись під час наступних занять.Вчитель-методист Світлана Ярема (Сілецька ЗШ І-ІІІ ст.) презентувала свій досвід компетентнісного навчання, зокрема щодо формування ключової компетентності "Обізнаність та самовираження у сфері культури"