ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ВИЯВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПІЗНАННЯ 16 січня 2018 року на базі Жвирківської ЗШ І-ІІІ ст. відбулось друге засідання інтегрованого ПМО, яке працює над проблемою «Формування предметної компетентності у вивченні біології і хімії через використання інтелектуально-динамічних ігрових технологій». Засідання було присвячено темі навчальних ігор, ігровим технологіям як засобам виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів. Методист Батіг Олена Іванівна розповіла про філософську сутність понять пізнання, розвитку пізнавальних інтересів у різні вікові періоди учнів, акцентувала увагу на грі як засобу активізації пізнавальних інтересів учнів, способу адаптації до багатьох ситуацій, засобу формування соціальної поведінки школярів. Вчитель хімії Жвирківської ЗШ І-ІІІ ст. Харчина Лариса Михайлівна поділилась досвідом формування предметної компетенції через використання інтелектуально-динамічних ігор, зокрема зупинилась на методичних аспектах такої складової ігрових технологій як «МЕТОД ШЕСТИ КАПЕЛЮХІВ». Вчитель розповіла про сутність, перспективи використання методу при проведенні різних типів, етапів уроків, на яких доцільніше використовувати цей інноваційний метод при викладанні предметів хімія та природознавство. Досвідом роботи про використання ігрових технологій на уроках біології, змістовно, на конкретних прикладах поділилась вчитель Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №5 Рупа Галина Романівна. Презентаційна доповідь вчителя була збагачена теоретичними та практичними складовими різноманітних видів інтелектуально-динамічних ігрових технологій, світлинами. Також досвідом активізації пізнавальної діяльності методом використання навчальних ігор на уроках біології поділилась вчитель біології і хімії Домашівської ЗШ І-ІІ ст. Гошко Галина Володимирівна. Вона проаналізувала завдання творчого характеру у формі гри, які можна застосувати на уроках біології в середніх класах. Члени ПМО обговорили критерії оцінки методичної активності, запропонували додати розділ участі в складі журі районних олімпіад та у роботі творчої динамічної групи. З метою узагальнення та відтворення отриманої теоретичної та практичної інформації, учасники ПМО отримали завдання – розробити навчальну гру, елементи якої можна використати при викладанні курсу біологія і хімія за новою програмою в 9 класі, вказавши при цьому тему, етап уроку використання даної навчальної гри.
|
|