Проблемне методичне об’єднання вчителів фізики Особистісно-орієнтований урок пропонує на вибір різні навчальні завдання та форми роботи, заохочує учнів до самостійного пошуку шляхів вирішення цих завдань. 10 січня 2018 року у Сокальській ЗШ І-ІІІ ст. №4 проходило проблемне методичне об’єднання вчителів фізики з теми «Проектна діяльність на уроках фізики на засадах особистісно-орієнтованого навчання». На засіданні учасники розглянули як відеоігри впливають на мотивацію та які елементи гри варто запозичити освіті. Технології онлайн освіти стрімко розвиваються й роблять навчання ефективнішим ніж будь-коли, тому вчителі познайомилися з с сервісом Learningapps, який призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Навчилися розробляти карти пам’яті, познайомилися з програмою для створення ребусів та кросвордів.
|