|
Засідання школи молодого вихователя Дошкільний віковий період найсприятливіший для формування різних якостей особистості, насамперед бережливості та економності як структурних компонентів процесу соціалізації. Тому завдання педагога не тільки дати мінімальний об’єм економічних знань, але й навчити правильно користуватися цими знаннями. Враховуючи важливість економічного виховання дошкільнят, 8 лютого в ДНЗ №5 м.Сокаля (завідувач Венгерак Л.І.) відбулося засідання Школи молодого вихователя з теми «Соціально-економічний розвиток дітей дошкільного віку. Ознайомлення з програмою «Афлатот»». Керівник ШМВ та вихователь-методист ДНЗ №5 Волошин С.І. надала методичні рекомендації щодо проблеми економічної освіти дошкільника в умовах сьогодення. Під час проведення інтерактивного практикуму із слухачами було представлено ряд вправ та ігор для формування економічної свідомості дітей засобами гри. | |
Молоді вихователі переглянули ігрове заняття з сенсорного розвитку «Заглядає сонечко у наше віконечко» в групі раннього віку. Вихователь Касянчук М.І. створювала емоційний настрій на занятті, активізувала мовленнєвий розвиток та словниковий запас дітей, закріплювала з ними уявлення про форму величину і кольори, розвивала пізнавальний інтерес та закріплювала сенсорні еталони. Інтегроване заняття для дітей молодшого віку «Пригоди чарівних краплинок» проводила вихователь Панасюк Н.В., яка ознайомила дітей з поняттям «економія», формувала елементарні уявлення про воду, вчила визначати її якості та властивості в порівнянні з іншими рідинами (молоко, сік), розширювала знання дітей про значення води для всього живого, формувала усвідомлення зв’язків між природою і людиною, розвивала пізнавальний інтерес до інформації природничого змісту та сприяла розвитку дослідницького підходу до пізнання навколишнього світу. Комбіноване бінарне заняття з дітьми середнього дошкільного віку «Свої таланти проявляють діти, коли цікаво і захопливо можуть щось робити» проводили вихователі Музика А.І. та Царікова Н.В. На занятті діти закріплювали знання з усної народної творчості, повторювали та закріплювали знайомий лексичний матеріал англійською мовою, вчили розуміти іноземну мову на слух. Вихователі розвивали інтонаційну виразність та імітаційні здібності дошкільнят під час драматизації казки «Заєць та Черепаха», збагачували знання дітей про «талант» і «хоббі» та вміння їх розрізняти, вчили проявляти свої здібності і таланти. Педагоги прийшли до висновку, що в роботі з дітьми потрібно формувати передумови економічної освіти в різноманітних іграх та на заняттях, тому що дитячий садок – це ситуація, в якій дитина реалізує придбаний у сім’ї та в соціумі «економічний досвід». І важливо, щоб батьки та педагоги працювали разом!
|
|