|
| | |
|
: новини ::12.02.2018
|
| |
Засідання школи молодого вихователя Дошкільний віковий період найсприятливіший для формування різних якостей особистості, насамперед бережливості та економності як структурних компонентів процесу соціалізації. Тому завдання педагога не тільки дати мінімальний об’єм економічних знань, але й навчити правильно користуватися цими знаннями. Враховуючи важливість економічного виховання дошкільнят, 8 лютого в ДНЗ №5 м.Сокаля (завідувач Венгерак Л.І.) відбулося засідання Школи молодого вихователя з теми «Соціально-економічний розвиток дітей дошкільного віку. Ознайомлення з програмою «Афлатот»». Керівник ШМВ та вихователь-методист ДНЗ №5 Волошин С.І. надала методичні рекомендації щодо проблеми економічної освіти дошкільника в умовах сьогодення. Під час проведення інтерактивного практикуму із слухачами було представлено ряд вправ та ігор для формування економічної свідомості дітей засобами гри. | |
Молоді вихователі переглянули ігрове заняття з сенсорного розвитку «Заглядає сонечко у наше віконечко» в групі раннього віку. Вихователь Касянчук М.І. створювала емоційний настрій на занятті, активізувала мовленнєвий розвиток та словниковий запас дітей, закріплювала з ними уявлення про форму величину і кольори, розвивала пізнавальний інтерес та закріплювала сенсорні еталони. Інтегроване заняття для дітей молодшого віку «Пригоди чарівних краплинок» проводила вихователь Панасюк Н.В., яка ознайомила дітей з поняттям «економія», формувала елементарні уявлення про воду, вчила визначати її якості та властивості в порівнянні з іншими рідинами (молоко, сік), розширювала знання дітей про значення води для всього живого, формувала усвідомлення зв’язків між природою і людиною, розвивала пізнавальний інтерес до інформації природничого змісту та сприяла розвитку дослідницького підходу до пізнання навколишнього світу. Комбіноване бінарне заняття з дітьми середнього дошкільного віку «Свої таланти проявляють діти, коли цікаво і захопливо можуть щось робити» проводили вихователі Музика А.І. та Царікова Н.В. На занятті діти закріплювали знання з усної народної творчості, повторювали та закріплювали знайомий лексичний матеріал англійською мовою, вчили розуміти іноземну мову на слух. Вихователі розвивали інтонаційну виразність та імітаційні здібності дошкільнят під час драматизації казки «Заєць та Черепаха», збагачували знання дітей про «талант» і «хоббі» та вміння їх розрізняти, вчили проявляти свої здібності і таланти. Педагоги прийшли до висновку, що в роботі з дітьми потрібно формувати передумови економічної освіти в різноманітних іграх та на заняттях, тому що дитячий садок – це ситуація, в якій дитина реалізує придбаний у сім’ї та в соціумі «економічний досвід». І важливо, щоб батьки та педагоги працювали разом!
^ автор підпис
Навчання вчителів предмета «Захист Вітчизни» 9 лютого 2108р. на базі навчального полігону Державної прикордонної служби України у м. Великі Мости з метою підвищення фахового рівня вчителів предмета «Захист Вітчизни», проводились одноденні навчання на тему «Тактична підготовка. Бойові двійки, трійки», «Тактична медицина», «Методика занять з практичної стрільби».
^ автор підпис
СЕМІНАР УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СПІЛЬНО З ЧЕРВОНОГРАДСЬКИМ ІМЦО Підготовка до ЗНО з англійськоі мови 2018 - саме такою була тема семінару,який відбувся у четвер, 08.02.2018 у ЧСШ №8 для вчителів англійськоі мови Сокальського району та м.Червоноград. Методист Львівського РЦОЯО п. Алла Юрченко ознайомила вчителів з підсумками ЗНО з англійської мови 2017 року та з демостраційним тестом 2018 року, вказавши на необхідність приділяти особливу увагу розвитку в учнів навиків використання лексичних одиниць та фразових дієслів для успішного виконання завдань ЗНО. Директор Львівськоі філіі міжнародного освітньо-методичного центру Dinternal Education п. Світлана Малетич розповіла про особливості ЗНО з англійськоі мови 2018, а також про те, як успішно розвивати навички аудіювання. Під час семінару було проведено виставку методичної літератури. Щиро вдячні організаторам за проведену роботу.
^ автор підпис
|
Конкурс освітніх проектів Відповідно плану роботи РМК серед педагогів дошкілля проводився районний конкурс освітніх проектів в номінації «Інтеграція різних напрямків освітньої діяльності в ДНЗ». Метою конкурсу була популяризація кращих досягнень та педагогічного досвіду, створення інформаційного простору для творчого педагога, готового до використання новітніх технологій в процесі підготовки та проведення занять для дітей дошкільного віку, самовдосконалення педагогів, створення актуальної методичної бази освітніх проектів тощо. Освітні проекти активізували роботу педагогів ДНЗ по використанню інноваційних підходів в освітньому процесі ДНЗ, сприяли розвитку творчої активності педагогів щодо забезпечення якості проведення інтегрованого навчально-виховного процесу в ДНЗ.На Конкурс педагоги подали 20 проектів з 8 дошкільних навчальних закладів. Активну участь в конкурсі взяли педагоги ДНЗ № 9 м. Сокаль (7 проектів), ДНЗ № 7 ( 3 проекти), ДНЗ м. Белз (3 проекти), ДНЗ с. Савчин (2 проекти), ДНЗ с. Скоморохи, м. Угнів, смт. Жвирка, ДНЗ № 1 (по 1 проекту). Всі проекти розроблені відповідно вимог програми «Українське дошкілля», тема, мета та зміст освітніх проектів відповідали віку дітей. Змістовою цінністю, актуальністю та перспективою реалізації відзначаються проекти Харчук-Ничай Н.О. «Інтеграція LEGO в освітній процес», Тимощук М.П. «Різдво в Україні», колективний проект педагогів ДНЗ № 9 м. Сокаль (Головецька М.В., Лелик О.М., Гаць Л.Б., Гресь Б.В.) «Водні LEGO-мешканці», Бабошіної О.В. «Палички Кюїзенера як метод навчання логіко-математичних уявлень». Цікаво розкрили тему освітніх проектів Коваль Т.А., Сташишин О.О., Харчук Н.В., Гойдало І.С., Гнатів О.З. Серед переможців – колективний проект педагогів ДНЗ № 9 м. Сокаль (Пивоварчук Л.В., Сигидин Н.В. ), проекти Харчук Н.В., Чайки З.М., Лінинської О.В., Маїк К.М., Сподарик О.Я., Іванчук О.С. Кращі освітні проекти – переможці конкурсу – будуть надіслані для друку у фахові видання.
^ автор підпис | |
| | |
| | |