Серпнева обласна неконференція освітян у в Дублянах Цьогоріч 27 серпня у м.Дубляни відбулася неконференція для освітян, Сокальського та Жовківського районів, м.Червонограда. В освітянському заході взяли участь директор департаменту освіти і науки Львівської ОДА Л.С.Мандзій, заступник директора ЛОІППО М.Я.Товкало, начальники відділів освіти і керівники закладів загальної середньої освіти. Нова українська школа – основний месидж освітянського зібрання. Керівники висловлювали свої думки і бачення щодо НУШу, а також прогнозували очікувані результати. Нова українська школа – це нові підходи до навчання, сучасні демократичні методи викладання, це нове освітнє середовище, це творче партнерство і співпраця учителя, учня і батьків. Метою Нової української школи є виховання нової особистості , комунікабельної, розумної, незаангажованої, демократичної, такої, котра уміє знайти свої місце в суспільстві, зрештою – успішної і впевненої в собі. Керівники торкнулися питання результативності навчання, адже і учителі, і батьки хочуть бачити результати навчання і виховання дітей. Заступник директора ЛОІППО М.Я.Товкало пояснила, що проміжні результати навчання і виховання розроблено і будуть аналізуватись кожного тижня, а офіційні конкретні результати будуть аж в після двох років навчання у НУШ. Досвідом роботи у НУШ ділився директор Сокальського ліцею №3 М.З.Бобрецький. Він розповів, що в школі створено нове освітнє середовище для дітей, учителі працювали за новими програмами, використовуючи сучасні нетрадиційні форми роботи, хоч допомоги з боку держави, у плані матеріальної частини ( меблів, комп»ютерної техніки, дидактичного матеріалу ), не було, усе необхідне було створено батьками і педагогами. Однак проблемою залишається матеріальна база кабінетів, де навчатимуться першокласники. Через проблеми, які виникли у зв»язку із процедурами закупівлі, у школи не завезено нові меблі, комп»ютерну техніку, дидактичний матеріал. Але сподіваємось, що незабаром наші школи отримають обіцяні меблі, дидактику. Після активної панельної дискусії учасники (не)конференції працювали в робочих групах, де порушували актуальні проблеми освітян: «Розвиток громадянських компетентностей в Україні. Використання ресурсів швейцарсько-українського проекту DOCCU», «Розвиток критичного мислення школярів на уроках математики», «Впровадження інклюзивної освіти», «Саморегуляція емоційних станів», «Особливості оцінювання навчальних досягнень початкової школи. Мета і цілі оцінювання у сучасній школі. Основні аспекти процесу оцінювання», «Любов вчителя до дітей: пережиток минулого чи насущна потреба» та інші. Керівники навчальних закладів розповідали про свої досягнення , ділились досвідом, не оминали і освітянські проблеми.
|
|