Відділ освіти Сокальської РДА
06:28, 24 листопада 2024 року
|80000 Львівська обл., м.Сокаль, вул.Шашкевича,86, тел.(03257)72073, osvitasokal@ukr.net | Гаряча лінія (03257)72075|
Головна Останні новини Фотогалерея Написати нам Вхід

Головне меню

Корисні посилання


Пошук
 
 

Статистика


: новини ::11.04.2013
 
Новини
  
11 квітень 2013 року

 

 Семінар директорів у Боб’ятинському  НВК «ЗШ І-ІІст. –дитячий садок»

    Відповідно до планів роботи відділу освіти та методичного кабінету, 14 березня  2013 р. у Боб’ятинському  НВК «ЗШ І-ІІст. –дитячий садок» відбувся  семінар-практикум   директорів шкіл І-ІІ ст. на тему «Наступність та перспективність дошкільної та початкової освіти».
            У семінарі брали участь завідувач РМК Гібляк Г.В.,  директори шкіл І-ІІ ст.,  вчительський та учнівський колективи Боб’ятинському  НВК «ЗШ І-ІІ ст. –дитячий садок».
            Директор школи Басалик Василь Богданович ознайомив гостей з історією школи, основними напрямками роботи закладу, здобкутками педагогічного та  учнівського колективів.
            Впродовж семінару керівники шкіл розглянули питання шляхів  реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти, створення умов для успішної адаптації першокласників.  
            Під час методичного діалогу «Організація роботи з наступності освіти  та створення умов для успішної адаптації першокласників: управлінський аспект» учасники семінару: 
-    визначили актуальність проблеми наступності як одного з принципів  забезпечення якості освіти;
-    накреслили здобутки та проблеми, які існують в даному напрямку роботи у закладах освіти  району;
-    ознайомилися з нормативними документами, що  регулюють дану ділянку роботи;
-    розробили стратегію співпраці  керівників ДНЗ та ЗНЗ щодо забезпечення наступності у розвитку освіти та щодо управління процесом успішної адаптації першокласників.
           Завідувач РМК Гібляк Г.В. ознайомила керівників шкіл з методичними рекомендаціями  «Планування, організація  та контроль роботи  з реалізації  наступності дошкільної та початкової освіти, адаптації дитини у школі» по напрямках:
-    управління роботою щодо успішної адаптації першокласників;
-    проведення моніторингу умов для навчання першокласників;
-    створення єдиного аналітично  інформаційно – розвивального  простору на основі проведених досліджень;
-    організація навчально-виховного процесу у 1 класі: об’єкти посиленого контролю;
-    організація  роботи вчителів із забезпечення  навчального співробітництва у першому класі;
-    здійснення психолого-педагогічного супроводу;
-    налагодження  методичної співпраці педагогів дошкілля та початкових класів;
-    проведення спільних заходів, що сприяють взаємодії дітей молодшого шкільного та старшого дошкільного віку;
-    організація роботи  з батьками майбутніх першокласників;
-     реалізація  системи внутрішньошкільного контролю та моніторингу якості даної ділянки роботи.
              Досвідом роботи з реалізації наступності у Боб’ятинському  НВК «ЗШ І-ІІст. –дитячий садок» поділився директор школи: відзначив переваги співпраці на рівні адміністрації, педагогів та учнів в умовах функціонування навчально-виховного комплексу; накреслив перспективи розвитку даної ділянки роботи у  НВК (презентував витяг з програми розвитку школи – розділ «Наступність у роботі дошкільної та початкової ланок»). Учасникам семінару було представлено досвід роботи школи з проблеми «Організація роботи з наступності освіти  та створення умов для успішної адаптації першокласників: оздоровчий аспект» з таких питань:  впровадження здоров’язберігаючих технологій у дошкіллі; система заходів із фізичного розвитку дитини та виховання здорового способу життя; проведення моніторингу фізичного розвитку дітей та стану їх здоров’я. У діалозі взяла участь вчитель початкових класів Семенюк О.Б, яка ознайомила директорів із змістом, формами, методами, результатами спільної методичної роботи педагогів дошкільної ланки та початкових класів у НВК. 
           Далі керівники шкіл відвідали відкритий позакласний захід «Веселі старти».   У заході  взяли участь вихователі, вчителі,  вихованці дошкільного відділення та молодші школярі. Його метою було вироблення в дошкільнят позитивної мотивації щодо фізичного розвитку, загартування,  створення умов для збереження фізичного та психологогічного здоров’я дітей, об’єднання зусиль педагогічного колективу щодо формування єдиної шкільної родини, виховання почуття  взаємної підтримки. 
           Подібні заходи в системі позакласної роботи у навчально-виховному комплексі проводяться часто та з метою успішної адаптації першокласників в учнівське середовище, налагодження співпраці та комунікацій між учнями початкових класів та вихованцями старшої дошкільної групи, вивчення вчителями індивідуальних особливостей та можливостей майбутніх першокласників.  
           На допомогу керівникам шкіл підготовлено ряд методичних матеріалів: методичний посібник «Планування, організація  та контроль роботи  з реалізації  наступності дошкільної та початкової освіти, адаптації дитини у школі: методичні рекомендації» (підг. Г.Гібляк), методичний посібник «Методичні рекомендації з питань адаптації  першокласників до школи»; рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу; зразки діагностичних карт дошкільника; підбірку анкет для проведення діагностики рівня  адаптованості першокласників; матеріали з планування роботи даної ділянки роботи; папку нормативних  та методичних матеріалів; сценарії проведених позакласного та методичного заходів. 
           Учасники семінару оглянули  кімнати груп ДНЗ, навчальні кабінети, тематичні куточки  та  переконалися у тому, що дирекція школи, спільно з педагогічним та батьківським колективами, проводить велику роботу з оновлення,  модернізації та збереження  матеріально-технічної, навчально-методичної бази,  щодо  змістовного, естетичного оформлення  шкільних приміщень. У школі створено сприятливе розвивальне, навчальне та культурно-просвітницьке середовище  для забезпечення   якісної організації навчально-виховного процесу,  розвитку обдарованих дітей, успішної адаптації першокласників та підтримки статусу школи як соціокультурного центру села.  
          Учасники семінару відзначили  професійну компетентність, методичну підготовку, науковість в роботі з педагогами,  інноваційний підхід в управлінській діяльності  директора Боб’ятинського  НВК «ЗШ І-ІІст. –дитячий садок» Басалика Василя Богдановича.
           Районний семінар було проведено на високому організаційному, науково- методичному  рівнях. Захід  носив навчальний та  практичний характер. Результати семінару, відгуки його учасників, спілкування з  педагогічним колективом, учнями, батьками підтвердили високий рівень управлінської діяльності, компетентний, науковий   підхід при підготовці до семінару дирекції  Боб’ятинського  НВК «ЗШ І-ІІст. –дитячий садок».
Завідувач РМК Галина Гібляк
 

^

Відділ освіти Сокальської РДА

Засідання Школи ППД

    11 квітня 2013на базі  ДНЗ м. Великі Мости відбулось засідання   Школи перспективного педагогічного досвіду. Наталія Шелемей - керівник школи ППД - як одну з  форм роботи запропонувала «круглий стіл» на тему  «Виховання людяності – проблема сучасності». В рамках тижня духовності, який проводиться з  8   по 12 квітня, дана тема стала особливо актуальною. Вихователі ДНЗ району  мали можливість обговорити питання морального-етичного розвитку дошкільнят, сучасні підходи до формування етичних уявлень дітей. Говорилось про те, що однією з ефективних форм  роботи  є мультисенсорна технологія розвитку етичних понять. Слухачі ознайомились з базовими положеннями даної технології та її основними методами і видами діяльності.
     Практичне використання мультисенсорної технології   продемонструвала вихователь  Світлана Пірнач в ході відкритого інтегрованого заняття «Сонечко і хмаринка» з дітьми ясельної групи. Нетрадиційне заняття – гра  з морального розвитку на тему «Пригоди Вуханчика», яке провели у молодшій групі вихователі Ганна Попів  та Оксана Домінська,   показало всі переваги і можливості використання мультисенсорної технології в різних формах співпраці з дітьми.
    В ході обговорення слухачі Школи ППД відзначили ґрунтовну методичну підготовку, високий професіоналізм вихователів ДНЗ м. Великі Мости.
    Педагогічний колектив під керівництвом завідувача Мармаш Надії Богданівни та вихователя-методиста Михальчук Наталії Василівни послідовно працює над морально-етичним розвитком дошкільників, активно впроваджує сучасні технології. Їх напрацювання, узагальнені в методичному посібнику, були запропоновані слухачам  для поглибленого вивчення та подальшого поширення педагогічного досвіду роботи з морально-етичного розвитку дошкільників.

Марія Тимошик – методист РМК 

^

Відділ освіти Сокальської РДА


Тел. гарячої лінії (03257) 7-20-75
Copyright MyCorp © 2007 Відділ освіти Сокальської райдержадміністрації www.sokal.lviv.ua