Є серед педагогів дошкілля незвичайні люди. Вони не тільки виховують дітей, а й відкривають перед ними багатий світ добра, світла, доносячи до серця красу навколишнього світу. "Педагогіка не наука, а мистецтво, і, як будь-яке мистецтво, вимагає вродженого таланту". Ці слова К. Ушинського цілком можна віднести до вихователя Завишенського НВК «ЗШ І ст. – дитячий садок» Гаврилюк Світлани Володимирівни, яка своєю діяльністю доводить, що будь-яку дитину з її індивідуальними особливостями можна легко навчити читати в дошкільному віці.
Деякі батьки й педагоги вагаються: чи варто починати рано навчати дітей читанню? Можливо, це велике навантаження на дитину? Чи не шкідливо це для неї? Звичайно, шкідливо, якщо навчання перетворити на обов`язковий складний процес. Світлана Володимирівна навчає дошкільнят читати у грі. А якщо дитина навчається невимушено, у грі, а ця гра цікава, рухлива, різноманітна – енергія дитини практично невичерпна. Навчання за методикою Миколи Зайцева, яку впроваджує в роботі з дітьми Світлана Володимирівна, – це якраз і є захопливе й природне навчання у грі.
|
|
В основі методики – розроблені Миколою Зайцевим універсальні кубики, на яких зображено склади. А з кубиками навчатися весело і цікаво. Під час занять у дітей задіяні майже всі відчуття: слух, зір, дотик. А додайте ще повну свободу поведінки, що так необхідна маленькій дитині, та цікаву ігрову ситуацію, яка постійно змінюється, а ще – елементи змагання, радість від таких очевидних і швидких досягнень. Малюк щасливий: у нього виходить, він уже може читати! Граючись, діти вчаться читати, ділити слова на склади, складати речення, писати. Ігри з кубиками і таблицями забезпечують активний розвиток мовлення та творчих здібностей.
Можна відверто сказати, що Світлана Володимирівна дійсно любить свою професію, дітей, творчо ставиться до своєї справи і розуміє, що саме за цих умов знання стануть основою майстерності. Її методи роботи з дошкільниками нікого не залишають байдужими. Все, що відбувається на заняттях педагога – це повнокровне життя маленької людини, в якому природно знаходиться місце для різноманітних занять і захоплень.
Молода, енергійна Світлана Володимирівна усвідомлює, що саме вона закладає той фундамент, від якості та міцності якого залежить успіх подальшого навчання дитини. У своїй роботі цю думку вихователь намагається донести до кожної сім’ї, адже успіх навчання і виховання дітей буде тоді, коли дошкільний навчальний заклад і сім’я будуть в цих питаннях однодумцями.
Батьки дошкільнят задоволені, бо діти до садочка ідуть з радістю. А це найвища нагорода педагогу за працю.