|
| | |
|
: новини ::18.10.2016
|
|
Школа педагогічної адаптації вчителів математики, фізики, інформатики
Формування вчителя як творчої особистості, здатної до створення якісного нового, значущого для практичної педагогічної діяльності, - одне з найважливіших завдань сучасної науки і практики. Переступаючи поріг школи, молодий спеціаліст сподівається реалізуватися в ній як фахівець. З метою надання методичної допомоги молодим спеціалістам працює Школа педагогічної адаптації вчителів математики, фізики, інформатики керівником якої є Капуста Надія Дмитрівна.Перше засідання школи педагогічної адаптації у 2016-2017 н. р. було проведено у Сокальській гімназії імені Олега Романіва. Темою засідання було «Компетентнісний підхід до уроків математики, фізики, інформатики».Під час практичного заняття Надія Дмитрівна розкрила питання практичного застосування теоретичних засад планування уроку, технологію постановки мети уроку, організувала для учасників вправи, які дали можливість молодим вчителям потренуватися у створенні опорної карти для конструювання навчального заняття.Методист РМК Білик О.І. провела анкетування серед учасників з метою визначення їхнього розуміння сучасного освітнього процесу та планування діяльності на допомогу молодим педагогам.На етапі рефлексії усі учасники засідання Школи педагогічної адаптації поділилися своїми враженнями та окреслили план дій на майбутнє з урахуванням отриманих нових знань та вмінь. Усі зізналися, що з нетерпінням чекатимуть наступного засідання Школи. ^ автор підпис
Семінар-практикум 18 жовтня в Савчинській ЗШ І-ІІІст. відбувся районий семінар практикум вчителів трудового навчання на тему «Підвищення професійної компетентності вчителя шляхом створення та оформлення педагогічних блогів. Блог як форма дистанційного спілкування, обміну досвіду».Вчитель даної школи Лаврін Д.М. провів практичні заняття по створенню блогів, а також майстер клас «В’язання гачком», голова РМО Т.В.Бубела розглянув питання підготовки до районної олімпіади, а Й.М. Дмитрук ознайомив колег з новинками методичної літератури та статей у предметних журналах. ^ автор підпис | |
| | |
| | |