|
|
13 грудня 2016 року Сокальська МАН гостинно приймала учасників конкурсу «Учитель року - 2017» у номінації «Початкові класи». Учасниками конкурсу були: Верхолюк Тетяна Володимирівна, вчитель початкових класів Тартаківського НВК «ЗШ І-ІІІ ст.– ДНЗ», Возьна Галина Іванівна, вчитель Великомостівської ЗШ І-ІІІ ст.., Махнівчик Любов Іванівна, вчитель Белзької ЗШ І-ІІІ ст., Ткачик Надія Павлівна, вчитель Стаївської ЗШ І-ІІ ст. ім.. Осипа Лещука, Мигасюк Володимир Іванович, вчитель Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №2, Семенюк Ольга Ігорівна, учитель Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №4. Конкурс розпочався з презентації власного педагогічного досвіду та спілкування членів журі з конкурсантами. Виступи супроводжувалися електронною презентацією, що свідчить про високий рівень інформаційно-комунікативної культури вчителів. Наступний етап конкурсу полягав у проведенні майстер-класу «Я роблю це так», під час якого кожен учитель, розкриваючи методи, конкретні прийоми та оригінальні ідеї своєї роботи показував, як він проводить уроки, задіявши для цього інших конкурсантів. Присутні із задоволенням взяли активну участь у цьому конкурсі, на якусь мить повернувшись у дитинство та перетворившись на учнів. Їм довелося розв’язувати цікаві математичні завдання та розгадувати загадки, подорожувати в своїй уяві різними казковими країнами, заслуговуючи лише найвищих оцінок. Випробування «Навчальний проект» передбачав план реалізації проекту, форми та критерії оцінювання діяльності, передбачувані результати.За результатами трьох етапів конкурсу визначились три учасники фіналу, який проходив на наступний день, кожен учасник проводив урок. Після обговорення, журі визначилося з переможцями. Перше місце посіла Семенюк Ольга Ігорівна, учитель Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №4;ІІ-ге місце - Мигасюк Володимир Іванович, вчитель Сокальської ЗШ І-ІІІ ст. №2.ІІІ-тє місце - Ткачик Надія Павлівна, вчитель Стаївської ЗШ І-ІІ ст. ім.. Осипа Лещука. «Учитель року» – це хороша можливість випробувати себе, відкрити нові грані своєї педагогічної майстерності перед колегами, а часто і для себе відкрити приховані можливості творчої особистості.
|
|
|
|