Відділ освіти Сокальської РДА
10:28, 13 травня 2024 року
|80000 Львівська обл., м.Сокаль, вул.Шашкевича,86, тел.(03257)72073, osvitasokal@ukr.net | Гаряча лінія (03257)72075|
Головна Останні новини Фотогалерея Написати нам Вхід

Головне меню

Корисні посилання


Пошук
 
 

Статистика


: новини ::27.12.2012
 
Новини
  
27 грудень 2012 року

 


Cемінар директорів ЗНЗ І-ІІІст.

у Ільковицькому НВК «ЗШ І-ІІІст. –дитячий садок»

      Відповідно до планів роботи відділу освіти та методичного кабінету, 13 грудня 2012 р. у Ільковицькому НВК  «ЗШ І-ІІІст. –дитячий садок»  відбувся  семінар-практикум  директорів шкіл І-ІІІ ст. на тему «Наступність та перспективність дошкільної та початкової освіти». У семінарі брали участь спеціаліст відділу освіти, завідувач РМК, директори шкіл, вчительський та учнівський колективи Ільковицького НВК «ЗШ І-ІІІст. –дитячий садок».
      Під час семінару  керівники шкіл розглянули питання реалізації принципу наступності дошкільної та початкової освіти, створення умов для успішної адаптації першокласників.  
      Під час методичного діалогу «Організація роботи з наступності освіти  та створення умов для успішної адаптації першокласників: управлінський аспект» учасники семінару:
-    визначили актуальність проблеми наступності як одного з принципів  забезпечення якості освіти;
-    накреслили здобутки та проблеми, які існують в даному напрямку роботи у закладах освіти  району;
-    ознайомилися з нормативними документами, що  регулюють дану ділянку роботи;
-    розробили стратегію співпраці  керівників ДНЗ та ЗНЗ щодо забезпечення наступності у розвитку освіти та щодо управління процесом успішної адаптації першокласників.
         Завідувач РМК Гібляк Г.В. ознайомила керівників шкіл з методичними рекомендаціями «Планування,
організація  та контроль роботи  з реалізації  наступності дошкільної та початкової освіти, адаптації дитини у школі» по напрямках:

-    управління роботою щодо успішної адаптації першокласників;
-    проведення моніторингу умов для навчання першокласників;
-    створення єдиного аналітично  інформаційно – розвивального  простору на основі проведених досліджень;
-    організація навчально-виховного процесу у 1 класі: об’єкти посиленого контролю;
-    організація  роботи вчителів із забезпечення  навчального співробітництва у першому класі;
-    здійснення психолого-педагогічного супроводу;
-    налагодження  методичної співпраці педагогів дошкілля та початкових класів;
-    проведення спільних заходів, що сприяють взаємодії дітей молодшого шкільного та старшого дошкільного віку;
-    організація роботи  з батьками майбутніх першокласників;
-     реалізація  системи внутрішньошкільного контролю та моніторингу якості даної ділянки роботи.
             Досвідом роботи з реалізації наступності у Ільковицькому НВК «ЗШ І-ІІІст. –дитячий садок» поділився директор школи Костюк Андрій Ярославович. Директор школи визначив переваги співпраці на рівні адміністрації, педагогів, учнів в умовах функціонування навчально-виховного комплексу та розповів про здійснення психолого-педагогічного супроводу даної ділянки роботи у школі.  Заступник директора Хомин Г.І. ознайомила керівників шкіл із змістом, формами, методами, результатами спільної методичної роботи педагогів дошкільної ланки та початкових класів, розповіла про організацію роботи з першокласниками на основі дитячого портфоліо, накреслила перспективи розвитку даної ділянки роботи НВК (презентувала витяг з програми розвитку школи – розділ «Наступність у роботі дошкільної та початкової ланок»).
            Далі керівники шкіл відвідали відкриті заняття. Практичний психолог Диня О.В. провела з першокласниками  та їх вчителем тренінгове заняття «Я – частинка нашого класу», метою якого було сприяння успішній адаптації першокласників до шкільного навчання.  Вчитель англійської мови Федин О.Р. провела  відкрите заняття у дошкільному підрозділі  різновікової групи з англійської мови «Атрибути Різдва». Захід ілюстрував позитивний досвід співпраці педагогів щодо підготовки вихованців ДНЗ до школи. Про результат ефективної співпраці дошкілля  і початкової школи з народознавчого напрямку, позитивний досвід організації спільних заходів для вихованців ДНЗ та молодших школярів,  свідчив проведений позакласний захід «Андріївські вечорниці». 

  
     








            На допомогу керівникам шкіл підготовлено ряд методичних матеріалів: методичний посібник «Планування, організація  та контроль роботи  з реалізації  наступності дошкільної та початкової освіти, адаптації дитини у школі: методичні рекомендації» (підг. Г.Гібляк, А. Костюк), методичний посібник «Методичні рекомендації з питань адаптації  першокласників до школи» (підг. Диня О.В.); рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу; зразки діагностичних карт дошкільника; матеріали з планування роботи даної ділянки роботи школи підг. Хомин Г.І.).; папку нормативних  та методичних матеріалів; папку  матеріалів для проведення діагностики рівня  адаптованості першокласників.
           У Ільковицькому НВК «ЗШ І-ІІІст. –дитячий садок» розпочато практику ведення дитячого портфоліо з дошкільного віку як інструменту позитивної мотивації розвитку обдарованості дитини, планування роботи з першокласниками на основі індивідуального плану розвитку. Для гостей було організовано виставку портфоліо вихованців ДНЗ – майбутніх першокласників.
          Учасники семінару оглянули навчальні кабінети початкової ланки, тематичні куточки, шкільну світлицю та  переконалися у тому, що дирекція школи спільно з педагогічним та батьківським колективами проводить велику роботу з оновлення,  модернізації та збереження  матеріально-технічного, навчально-методичного забезпечення навчальних кабінетів, змістовного, естетичного оформлення коридорів, тематичних залів та  куточків. У школі створено сприятливе розвивальне, навчальне та культурно-просвітницьке середовище  для забезпечення   якісної організації навчально-виховного процесу,  розвитку закладу як опорного, розвитку
обдарованих дітей та підтримки статусу соціокультурного центру села.  
          Учасники семінару та гості   відзначили  високу професійну компетентність, лідерські якості,
інноваційний підхід в управлінській діяльності  директора  школи Костюка Андрія Ярославовича. Заслуговує на увагу та високу оцінку  перспективний досвід директора  з організації пріоритетного напрямку розвитку;   рівень науково-методичної підтримки інноваційної діяльності кожного вчителя; вміння організовувати управління на основі діалогу, сприяти творчій діяльності колективу.
Районний семінар було проведено на високому організаційному, науково - методичному  рівнях. Захід  носив навчальний та  практичний характер. Результати семінару, відгуки його учасників, спілкування з заступниками директора школи, педагогічним колективом, учнями підтвердили високий рівень управлінської діяльності, компетентний, творчий  підхід при підготовці до семінару директора Ільковицького НВК «ЗШ І-ІІІст. –дитячий садок» Костюка Андрія Ярославовича.

Г. Гібляк


^

автор
підпис


Тел. гарячої лінії (03257) 7-20-75
Copyright MyCorp © 2007 Відділ освіти Сокальської райдержадміністрації www.sokal.lviv.ua