У жовтні 2012р. та січні 2013 року було проведено засідання методичної ради РМК, під час яких схвалено досвіди роботи вчителів району. Теми досвідів та їх коротка анотація внесені до каталогу «Адреси перспективного педагогічного досвіду педагогів Сокальського району -2013» (№75-81). З анотованим каталогом можна ознайомитися на сторінці «Радимо ознайомитися. Передовий досвід»
Відповідно наказу відділу освіти від 22.08.2012р. № 01-25/ 646 «Про підсумки методичної роботи з педагогами району у 2011-12 н.р. та організацію методичної роботи у 2012-2013 н.р.» затверджено графіки методичної роботи (методичні наради, семінари, засідання методичних формувань, педагогічні і учнівські конкурси тощо) з педагогами на лютий 2013р. План розміщено на сторінці «Структура методичної роботи».
Засідання проблемної творчої групи вихователів ДНЗ
Міжнародна виховна система «Self-Esteem» - це виховання особистості, позитивної самооцінки, почуття власної гідності та соціальної відповідальності. Саме тому творча група вихователів ставить перед собою завдання спрямувати роботу на особистісний розвиток та творчу самореалізацію дошкільнят.
23 січня 2013 року відбулося засідання проблемної творчої групи на базі ДНЗ №5 м.Сокаля (завідувач Венгерак Л.І.). Головним завданням роботи було висвітлення питання «Покращення емоційного стану дітей з використанням принципів системи «Self-Esteem»». Керівник творчої групи вихователів ДНЗ, психолог ДНЗ №8 м.Сокаля Петелицька С.А. надала методичні рекомендації щодо використання елементів даної системи у практиці дошкільного виховання.
Слухачі мали можливість переглянути інтегроване заняття «Подорож у зиму» з використанням вправ міжнародної виховної системи, яке проводила вихователь Царікова Н.В. з дітьми групи ЗПР. Під час заняття вихователь розвивала емоційну сферу дошкільнят, вчила вмінню діагностувати свій настрій за допомогою кольорів та творчої продуктивної роботи. У практичній роботі діти мали змогу самостійно вибирати матеріал та різні способи зображення предмета. Практично всі вправи та ігри, які рекомендувались вихователем, діти сприймали із захопленням. Діти були уважними, дружніми, ввічливими. Їм сподобалися творчі завдання, де дійсно розкрилися їхні таланти.