Відділ освіти Сокальської РДА
19:44, 28 березня 2024 року
|80000 Львівська обл., м.Сокаль, вул.Шашкевича,86, тел.(03257)72073, osvitasokal@ukr.net | Гаряча лінія (03257)72075|
Головна Останні новини Фотогалерея Написати нам Вхід

Головне меню

Корисні посилання


Пошук
 
 

Статистика


: новини ::28.02.2014
 
Новини
  
28 лютий 2014 року

 

 

На базі ДНЗ № 9 м. Сокаль відбулось чергове засідання районної Школи перспективного педагогічного досвіду. Слухачі продовжили роботу над вивченням і впровадженням елементів арт-терапії в освітньо-виховний процес.

За основною темою «Розвиток пізнавальної сфери дитини за допомогою технік арт-терапії в умовах ДНЗ» вихователь Куцій К. П. підготувала виступ – презентацію з досвіду роботи педагогів ДНЗ № 9 м. Сокаль.

Теоретичний матеріал з даного питання  суттєво розширив обізнаність педагогів,
а перегляди  різних форм роботи з дітьми з використанням елементів піскової  терапії та драмо-терапії  сприяли вдосконаленню фахового рівня вихователів та обміну досвідом. В ході перегляду відкритих занять  вони демонстрували оригінальний підхід до проблеми пізнавального розвитку дитини, використовуючи для цього доступні, цікаві для дітей матеріали та форми роботи.   Вихователь Надія Сигидин  провела  інтегроване заняття з використанням  пісочної терапії «Із пісочком граємо – зайчику допомагаємо» з дітьми раннього віку.  Вихователь Наталія  Харчук  з молодшою підгрупою дітей  логопедичної групи організувала пізнавальну діяльність  з використанням пісочної терапії «Зимова казка». Акцентувалась увага на тому, що використання елементів пісочної терапії є ефективним у роботі з дітьми, які мають проблемний розвиток мовлення. Пісок  стимулює дрібну моторику руки дитини,  активізує мовленнєві процеси. Багатофункціональність піску у забезпеченні гармонійного розвитку дітей з особливими потребами показала вихователь спецгрупи Іванна Ковальчук  в ході інтегрованого заняття з елементами  пісочної терапії  «До ляльки в гості».  Засобами пісочної терапії їй вдавалось втримувати увагу та зосередженість малюків, розвивати їх пізнавальні процеси.

Ціла серія колективних  переглядів різних форм роботи з дітьми висвітлювала проблему використання елементів драмо-терапії як засобу пізнавального розвитку дошкільника. Так,  вихователь Оксана Бабошіна   з дітьми молодшої  групи провела  драматизацію казки  «Колобок на новий лад». Добре відому казку діти змінювали відповідно власних поглядів, цікаво і змістовно програючи кожен казковий персонаж. Поєднання елементів казко- та драмо-терапії мало ефективний розвиваючий вплив на кожну дитину. Пізнавальна діяльність з використанням площинного театру «Казкова гостина» у середній  групі, яку провели  вихователі Юлія  Кобяк   та Руслана Зеленська,   стала зразком умілого поєднання елементів піскової терапії, дослідницької діяльності, театралізації та ІКТ в роботі над пізнавальним розвитком дитини. Старші дошкільники разом з вихователями  Наталією Батюк  та Тетяною Стадник   продемонстрували свої творчі здібності у театралізованій  діяльності  «У весняному королівстві». Системна і послідовна робота вихователів забезпечила високий рівень розвитку пізнавального та креативного потенціалу кожної дитини. Заняття з математики  з використанням тіньового театру «З Колобком ми мандрували, все навколо ми вивчали», яке провела вихователь Оксана Мельничук,  викликало багато позитивних емоцій у дітей спецгрупи та забезпечило їх пізнавальну активність. Досконале володіння інноваційними технологіями продемонструвала досвідчений музичний керівник Леся Пивоварчук.  Вдале поєднання  музико-терапії  і драматизації під час заняття на тему «Курчатко маму шукало» забезпечувало гармонійний розвиток дітей, найповніше розкриття їх творчих здібностей.

Відкриті перегляди активно обговорювались слухачами районної Школи ППД.  Завідувач ДНЗ № 9 Калька Л. І. наголосила на тому, що 2014 рік – рік театру. Тому в дитсадку багато уваги приділяється саме активізації використання різновидів театралізованої діяльності, що позитивно впливає на розвиток дитячої особистості. Педагогічний колектив ДНЗ № 9 – творчий та ініціативний. Вихователі, опираючись на особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини, впроваджують  інноваційні технології,  на практиці  модернізують  сучасну дошкільну освіту.
 
     Слухачі Школи ППД відзначили високий рівень професіоналізму, творчих підхід та гуманістичні позиції педагогічного колективу ДНЗ № 9.  Кожен мав можливість обмінятися досвідом, розширити свій фаховий кругозір, переконатись в позитивному впливі арт-терапії на розвиток дитини. Вихователь – методист ДНЗ № 9 Наталія Шелемей  відзначила, що елементи арт-терапії не є складними у використанні, але потребують серйозної підготовки та творчого підходу педагогів. Використання елементів арт-терапії дошкільнята сприймають з великим задоволенням. Саме в невимушеній, природній для дитини атмосфері творчості найбільш ефективно відбувається її розвиток.

^

Відділ освіти Сокальської РДА


Тел. гарячої лінії (03257) 7-20-75
Copyright MyCorp © 2007 Відділ освіти Сокальської райдержадміністрації www.sokal.lviv.ua